MÅNDAGS ÅNGEST

Tack för ditt gästande i bloggen igår Dennis. De uppskattas! Jag börjar få ångest, ska ta gesällprovet till våren och jag har bara 3 modeller klara och behöver få ihop 8 stycken, säg bara till om du ställer upp som frivillig! Precis när vi blir klara med vårt projekt som vi höll på med hela förra terminen blir jag fast i ännu ett projekt. De är så himla mycket att förbereda och ha klart tills den 8-9 maj då provet är. Men men.. de går nog bra! Jessica och jag ska hjälpa varandra för att klara de. 4000 är ju ganska mycket att bara slänga i sjön, satt! Här är en av våra projektbilder till kalendern som var grymt roligt att göra! - Amanda



Kommentarer
Postat av: BjöRnE

Najs!! Ni kanske inte har råd med mig som modell men säg gärna till om ni behöver en extra skribent när skrivkrampen infinner sig! Blev så inspirerad av den där hasns0n :P:P

2010-01-19 @ 00:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0