Gästbloggning from Norra B.

Godkväll alla inbitna bloggläsare!

Jag skulle vilja börja med att presentera mig, mitt namn är Dennis Hansson och jag är en av de ledande lokala bloggarna (mildt sagt). Jag har drivit en mycket populär blogg som nu tyvärr gått under isen, tyckte att det var dags för nya, mer motiverade skribenter få sin chans att stå i rampljuset.
Med detta sagt skulle jag vilja ta och ge cred till Amanda & Lisette! Tycker att det är oerhört kul att få möjlighet att gästblogga på just er blogg. Det var på tiden att ni började med bloggning, vet att ni kommer göra ett grymt jobb!

Jag önskar er all lycka till och jag hoppas att jag får tillfälle att få gästblogga här ännu en gång
Peace out, stay thug söttisar!


/D                                                                                                                                

Kommentarer
Postat av: Milos

Satt precis och "bläddrade" igenom en massa bloggar, fastnade dock för denna, mycket trevligt att se att du ska påbörja något nytt, ser verkligen fram emot det. Kör hårt!



//en beundrare, Andreas.

2010-01-18 @ 00:14:34
Postat av: maaggeeee

dennis (harold) hansson din jävla söttis!

2010-01-18 @ 15:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0